Komunikat Rady Sołeckiej – wrzesień 2013 r.

 

W dniu 10.09.2013 roku odbyło się zebranie wiejskie, podczas którego została podjęta uchwała dotycząca podziału środków funduszu sołeckiego na 2014 rok dla sołectwa Chwaszczyno.

 

Zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 lutego 2009 roku o funduszu sołeckim w dniu 17.09.2013 sołtys Chwaszczyna złożył w biurze obsługi klienta Urzędu Gminy Żukowo protokół z zebrania wiejskiego wraz z załącznikami :

 

  1. listę obecności / 59 osób wpisało się na nią /
  2. uchwałę dotyczącą podziału środków z funduszu sołeckiego na 2014 rok
  3. wniosek o podział środków z funduszu sołeckiego sołectwa Chwaszczyno na 2014 rok

 

Burmistrz po otrzymaniu w/w dokumentów ma 7 dni na odpowiedź czy wniosek jest poprawny pod względem formalnym. Jeżeli wniosek jest poprawny, / o czym mieszkańców Chwaszczyna powiadomimy w oddzielnym komunikacie / przedsięwzięcia zaplanowane przez sołectwo wprowadzane są do projektu budżetu gminy właśnie na podstawie uchwalonego na zebraniu wniosku. Projekt budżetu gminy powstaje do 15 listopada.

 

W przypadku, gdy wniosek nie spełnia wymogów formalnych, burmistrz w ciągu 7 dni informuje o tym sołtysa. Sołtys ma kolejne 7 dni na podtrzymanie wniosku w niezmienionej formie. Informacje o podtrzymaniu wniosku kieruje do rady gminy za pośrednictwem burmistrza. Rada gminy ma 30 dni na rozpatrzenie wniosku i rozstrzygnięcie rady jest wiążące dla burmistrza.

 

Z treścią protokołu, wniosku i uchwał można zapoznać się :

 

Na zebraniu podjęto dodatkową uchwałę nie związaną z funduszem sołeckim. Dotyczyła ona zmian w projekcie budowy parku w centrum Chwaszczyna, która została także złożona w biurze obsługi klienta Urzędu Gminy Żukowo.

Z uchwałą można zapoznać się z :